رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جلسه اصلاح طلبان مازندران


جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران

جلسه اصلاح طلبان مازندران و راندن خبرنگاران

جلسه اصلاح طلبان مازندران با خروج خبرنگاران از این محفل مواجه شد.

به گزارش شمال نیوز ،جلسه مهم اصلاح طلبان مازندران به منظور حضور جدی و تعیین استراتژی و خط مشی این تشکل در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی صبح جمعه با ممانعت از حضور خبرنگاران برگزار شد.

این در حالی است که نائب رئیس حزب مشارکت منطقه مازندران با دعوت روز گذشته از خبرنگاران برای پوشش این مراسم صورت گرفته بود صبح جمعه پس از حضور خبرنگاران در این جلسه ،از ورود آنان توسط میزبان جلسه خودداری شد.

برپایه این گزارش، نامبرده که مدیر مسئول نخستین روزنامه استان مازندران است و به عنوان یکی از نیروهای اصلاح طلب میزبانی جلسه را عهده دار بود با لحن بد و دور از شان رسانه ای هم صنفان خود را از حضور در جلسه راند و این عمل نامبرده باعث تعجب حاضرین جلسه شد.

بر اساس شواهد ، در آغازین ساعات شروع برنامه رحمانی خلیلی نماینده سابق مردم بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران سابق جویبار، بابل و رامسر، شهردار سابق جویبار، مشاور سابق وزیر آموزش وپرورش و رئیس اسبق آموزش و پرورش مازندران، رئیس سابق اداره ارشاد قائم شهر در جلسه حضور یافته و قرار است داود کشاورزیان استاندار اسبق مازندران و مدیر عامل سابق هما نیز در این جلسه حضور یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد