رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چرا شهرداران پیشنهادی رامسر تایید نمی شوند؟

 

شهردار رامسر:؟؟؟

 

مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: با برخی از نامزدهای شهردار شدن چند ساعت صحبت کردیم وقانع شان کردیم که شهردار نشوند بهتر است، چون هم به صلاح خودشان بود هم به صلاح مردم.

حجت الاسلام محمد حکیم -مدیرکل اطلاعات استان مازندران- با بیان اینکه 14 نفر از گردونه شهردار شدن خارج شدند گفت : از این تعداد هفت نفر در ماه گذشته از طریق بررسی های انجام شده از سوی اداره اطلاعات و استاندار رأی عدم صلاحیت دریافت کردند و هفت نفر دیگر کسانی بودند که با گفت و گوها و مشورت های چند ساعته قانع شان کردیم که شهردار نشوند بهتر است چون هم به صلاح خودشان بود هم به صلاح مردم .

حکیم علت عدم صلاحیت هفت شهرداررا فعالیت غیرقانونی در حوزه صدور پروانه های خلاف مقررات و قانون، تغییر غیرمجاز کاربری زمین ها و عدم نظارت بر ساخت و سازهای شهری عنوان کرد .

وی همچنین بخشی از تخلفات در حوزه شهری را آشنا نبودن شهرداران با مقررات وقوانین شهری بیان کرد .

حکیم خاطر نشان کرد : شأن شهردار باید خدمت رسانی به مردم باشد و این اولویت را باید به عنوان بالاترین شأن مقام و پست کاری خودقراردهد.

وی افزود : شناسایی گلوگاههای فساد در شهرداری ها باید توسط شهرداران تحت مدیریت قرار گیرد و حوزه صدور پروانه های ساخت و ساز و امور اداری و مالی باید توسط کارشناسانی که دارای چشم های امین هستند کنترل شود .

مدیرکل اطلاعات استان مازندران با بیان اینکه 90 درصد تخلفات انجام شده در شهرداری ها در زد و بند و اعمال نفوذ متمکنین بوده است گفت : درآمدزایی که خارج از چارچوب قوانین شهر و شهرداری باشد حرام و غیرمجاز است .

وی ادامه داد : شهرداری که نتواند مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی پرسنل خود را حل کند و نظارت بر تعهدش نداشته باشد چگونه می تواند بر یک شهر چند هزار نفری بر اقشار مختلف نظارت داشته باشد .

حکیم : مبلمان و آثار شهری ، شهر ساری را ضعیف عنوان کرد و گفت : کوچه های شهر ساری عتیقه و نیازمند تلاش مسئولین امور شهری و شهرداری در جهت تغییر مبلمان و آثار شهری آن به عنوان مرکز استان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد