رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر

فرماندار رامسر:

کمبودآب آشامیدنی، سبب نارضایتی‌اهالی و دغدغه مسوولان‌است

فرماندار رامسر کمبود شدید آب آشامیدنی، دفع غیراصولی فاضلاب و نبود کمربندی را از عمده‌ترین مشکلات فراروی این شهرستان اعلام و تاکید کرد که این مشکلات سبب نارضایتی بیشتر اهالی و دغدغه خاطر مسوولان شده است.

"علی باباخانی" وی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در چالوس افزود: کمبود شدید آب آشامیدنی در شهر رامسر و ارتفاعات مناطق روستایی به ویژه در ایام تعطیلات و تابستان بیشتر محسوس است.

فرماندار رامسر اظهار داشت: آب آشامیدنی این شهرستان اکنون از چاهها تامین می‌شود که از نظر کمی دارای مشکل بوده و پاسخگوی نیاز این منطقه و مسافران نیست.

به گفته او برای بازسازی و رفع فرسودگی شبکه‌های آبرسانی داخلی این شهرستان به ‪ ۴۰‬میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شرکت آب و فاضلاب رامسر ‪ ۲۰‬هزار مشترک را تحت پوشش دارد.

فرماندار رامسر همچنین خاطرنشان کرد : در صورت تخصیص ‪ ۱۲۰‬میلیارد ریال اعتبار، تصفیه‌خانه سد مجیران رامسر ساخته می‌شود و با ساخت آن مشکلات آب منطقه برطرف خواهد شد.

باباخانی یادآور شد: تاکنون مطالعات اولیه ساخت این تصفیه‌خانه انجام شده و ‪ ۸۸‬میلیارد ریال اعتبار برای آن برآورد شده است.

وی همچنین بر لزوم تسریع در ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری این شهرستان تاکید کرد و گفت: متاسفانه حدود ‪ ۹۰‬درصد فاضلابهای خانگی، تجاری و صنعتی منطقه وارد رودخانه‌های شهرستان می‌شود.

باباخانی افزود: در سال ‪ ۸۳‬فازاول ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان انجام شده اما بعد از این تاریخ تاکنون برای ادامه ساخت فاز بعدی اقدامی نشده است.

وی با اشاره به انتخاب رامسر به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور بر لزوم توجه بیشتر و رفع مشکلات اساسی این شهرستان غرب مازندران تاکید کرد.

فرماندار رامسر نداشتن کمربندی کنارگذر را از دیگر مشکلات این شهرستان برشمرد و افزود: ترافیک ناشی از نداشتن این کمربندی به عنوان یک معضل اجتماعی، اهالی و مسافران این شهرستان را رنج می‌دهد.

شهرستان ‪ ۷۰‬هزار نفری رامسر دو شهر، چهار دهستان و یک بخش مرکزی دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:03

www.parset.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد